Vinnere av årets Julekalender

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 28. Des 2022


Årets julekalender er over!


Her kommer en liten oppsummering.

76 var påmeldt og 38 stykker klarte gjennomføre utfordringen om å gjennomføre 48 km mellom 1 og 24. desember.  Til sammen ble det tilbakelagt 3970 km.


Vi har kåret vinnerne. De er trukket ut tilfeldig blant de 38 som gjennomførte.

Vinneren av HOKA sko ble nr 27 på listen - Ida Nyløkken

 Vinneren av gavekort på Bowling hos Bowling 1 ble nr 34 på listen Linda Yvonne Engelstad

 Vinneren av 2 deltakerpass i Ti på topp Innlandet 2023 ble nr 37 på listen Paul Valle 

Det ble også trukket ut 2 drikker belter fra Madshus - hvor det ene gikk til nr 21 Eli Hårstadhaugen  og nr 13 Arne Christian Mæhlum. 

 

 

Vinnerne vil bli kontaktet!

Ha en fortsatt fin jul og et godt 2023!




 



3 Kommentarer

Juleløpet i Hamarkarusellen

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 21. Des 2022


Tirsdag 20. desember gikk det 3. løpet i Hamarkarusellen. En god gjeng stilte til start i julestria og fikk en god økt rundt Prestrudområdet i Hamar. Beste mann ble John Anders Riise og beste dame for kvelden ble Heidi Syversen. 

Bente Langøigjelten og Esther Innselset hadde baket herlige pepperkaker som alle fikk i mål.

Vi håper vi ses til det 4. løpet den 17. januar! Påmeldingen er åpen, så bare å melde seg på!



Les mer om løpet på Kondis sin side!





40 % på diverse sportsutstyr ut November!

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 8. Nov 2022

Som medlem av Bedriftsidretten får du nå et supert bra tilbud på diverse utstyr fra Globall sport!

Kjøp diverse til laget eller kjøp årets Julegaver!


Sjekk ut lenken og bestill innen utgangen av November!




Bedriftsskyting

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 25. Okt 2022

Skytterutvalget Hamar ønsker velkommen til bedriftsskyting 2022/2023!


Bli med på en morsom, sosial og utfordrerne aktivitet!

Hos oss er alle velkommen uansett alder og dyktighet. Har du ikke lag å skyte for, ta kontakt så ordne vi det. Vi har også våpen til utlån hvis du ikke har selv. 

Fast treningskveld er tirsdager mellom kl. 1800 og 2000. Avgift kr. 50. 

Treningsmulighet 24/7 året rundt ved kjøp av treningskort kr. 600. Vi hjelper også til hvis du er nybegynner.

Stevner hver torsdag/fredag, kaffe/kakesalg. Oppstartsdato 13.10.2022. Se stevneliste utlagt på facebook (Bedriftsskyting Hamar og Omegn) og Bedriftsidretten Innlandet.

Vi har premiering etter hvor mye du er med og ikke resultater. Det sosiale er det som betyr mest.

Vi har følgende klasser.

Luftpistol og luftrifle. Klasse 1 til 7

Handicapklasse (sittende/hjelpemiddel)

Ungdom mellom 12-16 år i følge med voksne

Aktiv klasse.


Har du spørsmål, send melding så tar vi kontakt.

 

Bestille skytterkort.

Oppgi navn, mobilnummer, e-post og lag. Er/har du vært aktiv skytter DFS/NSF, oppgi klasse. Bestilling sendes til: po-slett@online.no


Velkommen alle skyttere.

Skytterutvalget Hamar   

Bedriftsidretten Innlandet

Se vedlegg for stevner du kan delta på!

Stevner 2022-2023.xls






Velkommen til Lillehammer Indoor Cup 2022

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 19. Okt 2022

Endelig er kampoppsett klart og Indoor Cup 2022 nærmer seg!! 

Cupen arrangeres av Lillehammer Olympiapark og Innlandet Bedriftsidrettskrets!

Årets cup har vi komprimert slik at innledende kamper, samt sluttspill for alle klasser spilles LØRDAG 5. NOVEMBER. De første innledende kampene starter fra kl 09.00, så går det kamper fortløpende frem til siste finale som er ferdig ca kl 17.45. 

Totalt er det over 70 kamper som skal gjennomføres denne dagen, så det krever at vi samarbeider godt for å holde tidsskjema. Strukturen blir som tidligere:
Kampenes varighet (innledende, kvartfinaler og semifinale) spilles over 14min*1omgang. Etter kampene er det 1 minutt pause, før neste kamp starter. Kampene starter til oppsatt tid i kampoppsettet, så her MÅ lag og spillere stå klare til kampstart i god tid. 

Finalen i alle klasser spilles over 10min*2. 

På grunn av få lag i klassen "Åpen klasse dame" har vi slått denne sammen med klassen "Bedrift Dame". Denne klassen heter derfor i år "Indoor Cup DAME". 

HUSK at alle lag må levere inn spillerliste i hovedsekretariatet (oppe på tribunen) før lagets første kamp. Mal til utfylling finner du lengre ned i denne artikkelen. 

Her finner dere kampoppsett for de ulike klassene:

Indoor Cup Bedrift Herre:

Bedrift Herre G1 (EY BIL No3, Intility AS 1, PwC 1, Si Aktiv Lillehammer herre)
Bedrift Herre G2 (EY BIL No1, Intility AS 2, PwC 2, TGS)
Bedrift Herre G3  (EY BIL No2, Fredrikstad Brannvesen, Intility AS 3, MCP)
Bedrift Herre Kvartfinale 1
Bedrift Herre Kvartfinale 2 
Bedrift Herre Kvartfinale 3 
Bedrift Herre Kvartfinale 4
Bedrift Herre Semifinale 1 
Bedrift Herre Semifinale 2
Bedrift Herre FINALE 

Indoor Cup DAME: 

Dame G1  (Bærget det Blaa 1, EY Jentelag, Olympics 92-D, Si Aktiv Lillehammer Dame)
Dame G2 (Creme de la creme, EY Jentelag 2, Intility Damer, PwC BIL Damer, Universitetet i Oslo)
Dame Semifinale 1
Dame Semifinale 2
Dame Finale

Indoor Cup OldBoys:

OldBoys G1 (Bjelkelaget, Follebu Old Star, Over The Top FC, Over The Top FC 2, Veflen FC)
OldBoys Semifinale 1
OldBoys Semifinale 2 
OldBoys FINALE

Indoor Cup Mix:

Mix G1 (MCP AS, Olympics 92-M1, Olympics 92-M2, Si Aktiv Lillehammer Mix)
Mix Finale

Indoor Cup Åpen Klasse Herre:

Åpen Klasse Herre G1 (Bayern Leversvikt, Heroes and Zeroes, Olympics 92-H, UNIFY)
Åpen Klasse Herre FINALE


ALLE KAMPER (for oppsett klikk her)

Spillerliste som MÅ leveres inn før lagets første kamp

Reglement Indoor Cup 2022





Ta utfordringen vinnere høst 2022

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 12. Okt 2022

Ta utfordringen er ferdig for denne gang. Vi håper dere har fått en ekstra motivasjon til å øke hverdagsaktiviteten litt og ikke minst fått masse frisk luft. 

 

Det var til sammen 262 deltakere og det ble tilbakelagt 16774,5 km på 3 uker. Ikke alle gjennomførte målet sitt, men fortvil ikke. Det kommer ny mulighet til våren! 

 

Vi har trukket ut tilfeldige vinnere av de som har gjennomført målet på enten 50 eller 100 km.

 

I 100 km utfordringen var et mulig vinne gavekort på HOKA sko om man gjennomførte.  Vinneren her ble Elin Johannessen(167 km ). Det ble også trukket ut to bagger fra Umbro - som Geir Eddy ( 145,6 km )og Mai Brit Unnli Hjelmtvedt (107,1km )vant. 

 

I 50 km utfordringen kunne man vinne et gavekort på Sport 1 på 500 kr  - her ble vinneren Mona Berger ( 88 km ) Også her ble det trukket to vinneren av Umbro bagger som gikk til Anita Flovild Midlie( 51 km) og til Magne Myrvang ( 60km ) 

 

Bra jobba alle sammen! 

 



Gjennomfør 50 eller 100 km på 3 uker!

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 31. Aug 2022

Du kan velge mellom å gjennomføre 50 km eller 100 km i løpet av 3 uker. Du tar den utfordringen som passer deg best!


Start er 16. september og  du må ha gjennomført alle kilometerne innen 7. oktober.  Går du for 100 km på 3 uker er ca 4,8 km, og 50 km er ca 2, 4 km om om dagen  Du velger selv hvordan du deler opp, men når kalenderen viser 7. oktober skal alle kilometerne være fullført. 


Ta gjerne med deg en venn eller kollega så kan dere konkurrere mot hverandre eller motiverer hverandre. Gå og løpe kan man gjøre hvor som helst så her er det bare å henge seg på uansett hvor du bor i landet!

Bruk denne virtuelle konkurransen til å få litt ekstra motivasjon til å komme deg ut og bli med i trekningen av fine premier.

Vi heier på deg!


Så er du KLAR


Klar for å svette 

Klar for dørstokkmila

Klar for en utfordring

Klar for konkurranse 

Klar for masse frisk luft 


Ja, da er det bare å melde seg på!!



Hvordan delta? Meld deg på via vår nettside – du synkroniserer din aktivitet via din klokke eller ved å laste ned STRAVA til din mobil ( gratis). Lag deg en bruker på strava om du ikke har det allerede. Koble så Strava til denne konkurransen inne på din bruker her. Resultatene dine oppdateres fortløpende og du kan hele tiden følge med via din bruker. Du kan til enhver tid følge med på status og resultatliste via din profil. Vi anbefaler bruke strava appen da den er enkel å bruke og vi har erfart at den er det lite feil med! 


REGLER: Det er mulig å registrere gå, jogge og løp. ( gå inn på kontor gjelder ikke) Nedre aldersgrense er 15 år. Alle som har gjennomført i løpet av 3 uker er med i trekningen av premier!


Ønsker din bedrift å delta så ta kontakt med Karoline.bogen@bedriftsidretten.no så hjelper vi deg!

En fin mulighet til å lage litt intern konkurranse i bedriften og en god unnskyldning til å gå en tur i lunsjen.


PÅMEDLING 100 KM 

PÅMEDLING 50 KM




Vinner av KM Leirdueskyting

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 23. Jun 2022

Innlandet er eneste Bedriftsidrettskrets i Norge som tilbyr bedriftsserie i Lerdueskyting. 

Denne gjengen stak av med pallen i denne omgang! Vi gratulerer.



Vi gjennomfører åtte serier gjennom sesongen vekselvis på Biri eller Raufoss. Vi har både lagskytingen og individuelt. Klasseinndelingen er etter ferdigheter. Lån av våpen og instruksjon vil bli gitt til de som ønsker det. Kom å bli med da vel!

Startkontingent per sesong: Kr. 130,- uten patroner og kr.210,- med patroner.                   

Premiering: Premiering til alle med minst 4 stevner samt til de tre beste lagene.

Plaketter til de 3 beste bedriftsidrettslag i Kretsmesterskapet samt medaljer til de tre beste i dame og herreklassen.

Spørsmål: Ta kontakt med Magne Olav Sveen, tlf 90515887, mail: magne.olav.sveen@overaasen.no

Sjekk mer info Innbydelse 2022.doc











Ti på topp vinter 2021/2022

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 18. Mai 2022

For andre året på rad arrangerte vi i Bedriftsidretten Innlandet Ti på topp vinter. Her ønsker vi motivere til å bruke naturen mer på vinterstid og vise frem noen av alle de fantastiske turene som Innlandet byr på om vinteren. Det finnes mil på mil på mil med skiløyper som står klare takket være mye flinke folk som holder løypenettet klart til bruk vinteren igjennom. Så da er det jo på sin plass at vi bruker det.


I årets Ti på topp vinter deltok 112 stykker og 1601 turer ble til sammen gått! Vi har hatt noen uttrekkskonkurranser underveis i vinter i nå har vi plukket ut enda noen vinnere. 

Vi hadde håpet ha en avslutning med premieutdeling, men siden deltakerne er fra så forskjellige streder i Innlandet så fant vi ut at vi trekker på kontoret hos oss og så sender premiene i posten.

Vi var så heldige at Madshus sponset Ti på topp vinter så premiene i år har vært flotte pannebånd, luer, buffer og drikkebelter fra Madshus.

Vi har trukket ut 4 som har gått minst 10 turer som får et pannebånd hver fra Madshus og 2 stykker som får et drikkebelte hver fra Madshus.

 Vinnere av pannebånd ble:

Anne Elsrud, Svein Larsen, Berit Aas og Ruth Furuseth. 

Vinnerne av drikkebelte: 

Knut Birger Bakken og Tone Granseth

Blant alle deltakerne i Ti på topp vinter så ble Carina Brekken årets vinner med hele 150 registrerte turpoeng igjennom vinteren. Hun får et gavekort fra Nordic Choice Hotels på  en overnatting på et valgfritt hotell i Norge.

 Vi ønsker å fortsette arrangerer Ti på topp Vinter, og søker etter frivillige som vil bidra med å gå opp løyper med Strava til vinteren. Så vet du om en fin tur du kunne tenkte deg gå til vinteren så send oss en mail. Sammen kan vi lage Ti på topp vinter enda bedre og motiverer til bruk av den fantastiske vinternaturen!

FOTO: TORE BERG 



Ti på topp 2022

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 22. Apr 2022

10. mai er det igjen klart for Ti på topp. 


Du kan velge mellom Ti på topp Hamar, Lillehammer, Gausdal eller Elverum. Målet er å gå alle turene i løpet av sesongen som er fra mai til oktober. For hver tur du går samler du poeng.  Du er garantert flotte naturopplevelser, samtidig som du kanskje får bonusen av å komme i bedre fysisk form. Konkurrer mot andre eller ha en konkurranse med seg selv om å gå flest mulig av turene. Det er noen lette og sentrumsnære turer og andre litt mer krevende og litt lenger unna.

Last så ned Ti på Topp appen til din mobil. Den inneholder det du trenger for å komme i gang med å samle poeng. Her finner du kart med inntegnede ruter, rutebeskrivelser og muligheten til å sjekke deg inn når du er på turmålet.

PÅMELDING FINNER DU HER

Registrere poeng

Om du bruker appen, så vil du se en sirkel i kartet på den turen du er på. Når du har kommet deg innenfor denne sirkelen, så trykker du på knappen "Sjekk inn". Da blir din tur registrert, og du kan laste opp et turbilde sammen med innsjekken. Fikk du ikke registrert turen mens du var ute å gikk, kan du gjøre dette i etterkant inne på din turprofil.

Du kan selvfølgelig bli med selv om du ikke ønsker registrere poeng!

Hva får du?

Du får tilgang mange unike turer i det området du velger å delta med turbeskrivelse og kart. I påmeldingen så oppretter du din egen turprofil, og der finner du oversikten over alle turene. Du får også tilgang til appen Ti På Topp. Appen anbefaler vi alle å bruke, for den er veldig fin å bruke for å finne frem til turmålet. Vi kommer også til å trekke ut en rekke premier blant alle som er med, underveis i kampanjeperioden. 

Hva koster det å være med?
Det koster 200 kr å delta. Grunnen til at dette koster penger, er fordi det er en rekke utgifter med Ti På Topp, som vi må dekke inn. Dette er utgifter med app, hjemmeside, utvikling, arbeid og premier for å nevne noe. Det er en frivillig organisasjon som står bak Ti På Topp, Innlandet  Bedriftsidrettskrets. Det betyr at alle midler som kommer inn til kretsen, går til å forbedre og utvikle eksisterende og nye aktivitetstilbud i Innlandet.

 

Etter kampanjeperioden kårer vi følgende: 

- Årets turdeltaker
- Årets turbedrift
- Årets turlag
- Årets turbilde (for å vinne årets turbilde må du være påmeldt)

Hvilke kriterier legges til grunn for kåringene:

Årets turdeltaker bør være en person som har gjennomført mange turer i løpet av tur-kampanjen, men ikke nødvendigvis den som har gått flest turer. Vi ønsker å løfte frem mennesker som inspirerer andre til å komme seg ut på tur, og som deler sine positive opplevelser med oss slik at vi får ta del i de unike naturopplevelsene man får gjennom deltakelse i Ti På Topp.

Årets turbedrift er den bedriften som har gjennomført flest gjennomsnittsturer pr ansatt etter endt tur-kampanje. For å kunne bli årets turbedrift må man ha med minimum 5 deltakere på laget.

Årets turlag det turlaget som har gjennomført flest gjennomsnittsturer pr. lagsmedlem etter endt sesong. Også her må laget bestå av minst 5 deltakere for å kunne bli kåret.

Årets turbilde
Vi kårer også årets turbilde. Her premierer vi et bilde blant alle innsendte bilder som vekker turmagi i oss.

Noen av de innsendte bildene vil også bli brukt i vår sosiale medier og til neste års Ti på topp. Så send derfor inn fine bilder fra turene dine, via Min side på nettsiden, appen (når du registrerer tur kommer det opp et spørsmål om du vi ta et bilde, som legges ut blant deltakerbildene.




VINNERE AV TA UTFORDRINGEN

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 8. Apr 2022

 

Ta utforingen er over for denne gang. Over 400 stykker hadde meld seg på, det syns vi er kjempemoro. Vi håper det var med å gi hverdagsaktiviteten en BOOST! Og at en tur i lunsjen kan lønne seg for å holde energien oppe i løpet av dagen! Vi gir dere alle en stor applaus!!

Elise Skare la hele 363,2 km bak seg på 3 uker. Det er virkelig imponerende.

ALLE som klarte gjennomføre 60 km på 3 uker hadde muligheten til å vinne enten sko fra HOKA eller en sekk fra Madshus.

Vi har trukket 2 heldig damer og 2 heldige menn som stikker av med hver sin premie!

Vinnere på Herresiden:

Per Arne Aspholt 68,8 km – Vinner av HOKA Sko.

Arve Sagdalen 147, 4 km Vinner av Madshus sekk.

Vinnere på damesiden:

Christina Emilie Jensen – 85,1 km - Vinner av HOKA sko 

Liv Thorild Hagelund 106,6 km – Vinner av Madshus sekk


* Vinnerne vil bli kontaktet.


Følg med til høsten da kommer en ny utfordring!!





300 fra Sulland deltar på utfordringen om å gå 60 km på 3 uker!

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 23. Mar 2022

Ta utfordringen - gå 60 km på 3 uker har motivert de ansatte hos Sulland!

Sulland-konsernet har gjort en fabelaktig jobb med å motivere sine ansatte til å delta på «Ta utfordringen !»

Av deres 1100 ansatte så deltar nå 300 på aksjonen, hvor du skal gå eller jogge 60 km på 3 uker!

Sigurd Overskott, leder av Sulland Bedriftsidrettslag, sier de ser et voldsomt engasjement rundt denne flotte lavterskel-aktiviteten. Mekanikere, bilklargjørere, selgere, kundemottakere, ledere og regnskapsmedarbeidere.

Dette treffer bredt, og det er veldig gøy å se at entusiasmen er så stor!»

Detter gjør oss i bedriftsidretten så glad, når konkurranse, aktivitet og samhold på jobb øker!





INNKALLING TIL KRETSTING 6.4.2022, Innlandet Bedriftsidrettskrets

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 15. Mar 2022


Til Kretsstyret, Aktivitetsutvalg og Bedriftsidrettslag i Innlandet Bedriftsidrettskrets


INNKALLING TIL KRETSTING 6.4.2022

Innlandet Bedriftsidrettskrets innkaller til kretsting:

Onsdag 6.april kl. 18.00 på Idrettens Hus, Kjonerud Ottestad

På kretstinget møter med stemmerett: - Kretsstyret
- Kretsens aktivitetsutvalg v/leder
- 2 representanter fra bedriftsidrettslag med inntil 50 medlemmer
- 3 representanter fra bedriftsidrettslag med over 50 medlemmer

Dessuten møter uten stemmerett
- Valgkomiteens medlemmer
- Kretsens daglige leder

Bedriftsidrettslagene har anledning til å stille med observatører til tinget så langt det er plass.

Forslag til tinget må være innkommet til kretsen innen 16. mars 2022.

Vedlagt følger fullmaktsskjema, som vennligst bes returneres til kretsen innen 16. mars 2022

Tingdokumenter sendes ut en uke før tinget.

VI HÅPER PÅ GOD OPPSLUTNING, OG ØNSKER VEL MØTT TIL TINGET!

Med vennlig hilsen

Innlandet Bedriftsidrettskrets
Marte Jære Brandt (s)
leder

Fullmaktskjema kretsting 2022.docx (LAST NED)


HEDERSPRIS !

STATUTTER FOR INNLANDET BEDRIFTSIDRETTSKRETS HEDERSPREMIE

I statuttene for Innlandet Bedriftsidrettskrets hederspremie står det følgende:

«Premien kan etter forslag, vurdering og vedtak tildeles person som gjennom mange år har gjort en innsats innenfor utvalg eller krets, som idrettsutøver og tillitsvalgt, og som gjennom sitt eksempel og sin innsats har virket til bedriftsidrettens fremme.»

Forslag på kandidater til Innlandet Bedriftsidrettskrets hederspremie sendes til kretsen og kan komme fra krets, lag eller utvalg. Slike forslag skal være skriftlig begrunnet. Kretsstyret vurderer forslagene og gjør vedtak, samt foretar utdeling ved en passende anledning.

Med dette oppfordres kretsen, utvalgene og lagene til å komme med begrunnede forslag på kandidater. Forslagene må være oss i hende innen 16. mars 2022.

ILDSJELPRIS !

I statuttene for Innlandet Bedriftsidrettskrets ildsjelpris står det følgende:

«Ildsjelprisen kan tildeles en person som ved sin entusiasme, innsats og væremåte gjennom flere år har bidratt til å styrke bedriftsidretten i sitt lokalmiljø»

Forslag på kandidater til Innlandet Bedriftsidrettskrets Ildsjelpris sendes til kretsen og kan komme fra kretsstyret, lag eller utvalg. Slike forslag skal være skriftlig begrunnet. Kretsstyret vurderer forslagene og gjør vedtak, samt foretar utdeling ved en passende anledning. Forslag til kandidater bes sendt kretsstyret innen 16. mars 2022




Finn Olsen er nominert til årets ildsjel

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 9. Mar 2022

Finn Olsen er nominert til årets ildsjel. Han har hatt en rekke verv innen mosjons- og breddeidretten i mer enn 40 år. Han er initiativtakeren til Sørdalskarusellen, et viktig folkehelsetiltak som økte deltagelsen med hele 50% under pandemien. Han har vært styremedlem i Kondis og DNT, er i dag leder for Litrim og nestleder i Innlandet Bedriftsidrettskrets.

Du kan stemme på Finn til årets Ildsjel ved å sende SMS med kodeord GDILSJEL1 til 2470.


Mer info finner du på Nominerte | Fakkelprisen 




Ta utfordringen - Gå eller jogg 60 km på 3 uker!

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 24. Feb 2022


Fra 14. mars frem til 4.april utfordrere vi deg til å gå eller løpe 60 km. ‎‎ Det er rett i underkant av 

3 kilometer om dagen! Vi ønsker motivere til mer hverdagsaktivitet‎. 

Alle som fullfører er med i trekningen av fine premier! Se lenger ned! 

Utfordre venner og kolleger og bli med og konkurrer gjerne mot hverandre! Ta en liten gåtur i lunsjen, gå til butikken, ta med en venn eller kollega på en gå tur. Målet er å gå rett i underkant av  3 km om dagen! BLI MED!!

Fysisk aktivitet er viktig og bra for både kropp og hodet. Gå og løpe kan man gjøre hvor som helst så her er det bare å henge seg på uansett hvor du bor.

Bruk denne virtuelle konkurransen til å få litt ekstra motivasjon til å komme deg ut og bli med i trekningen av fine premier.  Du trenger ikke gå 3 km sammenhengende. Så hopp av på buss stoppen før du skal, gå en ti minutter tur i lunsjen, gå til butikken eller en kveldstur før du legger deg!  

Husk å sette på Strava så du får registrert aktiviteten. 

Hvordan delta? Meld deg på via vår nettside – du synkroniserer din aktivitet via din klokke, Strava eller polar Flow så vil resultatene dine oppdateres fortløpende og du kan hele tiden følge med via din bruker. Du kan også registrere manuelt om ønskelig. Du kan til enhver tid følge med på status og resultatliste via din profil. Vi anbefaler bruke strava appen da den er enkel å bruke!

Man må ikke ha smartklokke for å delta 

Last ned Strava appen til din mobil -lag den en bruker og legg til Strava under din bruker i konkurransen. 


Regler:

Det er mulig å registrere gå, jogge og løp. 

Nedre aldersgrense er 15 år. 

Alle som har gjennomført 60 km på 3 uker er med i trekningen av premier!

Det er ikke gjeldene å gå korte strekninger inne på kontoret( til fra priner osv) eller på mølle.

PÅMELDING HER

Målet er å fullføre 60 km på 3 uker. Så alle som har fullført vil være med i trekningen av premier!

Er du en av de som har gått eller løpt 60 innen 14. april er du med i trekningen av sko fra Hoka eller sekk fra Madshus!
  • Det trekkes 1 par sko blant alle menn som har gjennomført 1 par sko blant damene som har gjennomført og en sekk i dameklasse og en sekk i herreklassen!


Early Bird pris

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 4. Feb 2022

Vi har allerede nå åpnet påmeldingen til Hamarkarusellen 2022!! Du kan velge om du vil melde deg på i Trim klassen uten tid, eller med tid! 

Meld deg på alle 10 løpene før 1. April for kun 700kr - etter 1. april 1000kr 

Uten tid: kr 500

Alle som melder seg på før 1. April er med i trekningen av et par løpesko fra HOKA!

Meld deg på allerede nå så har du en løpe avtale med deg selv!

Utfordre gjerne venner, familie og kolleger til å bli med!!






Langrennskurs

Postet av Innlandet bedriftsidrettskrets den 21. Jan 2022

Velkommen til langrennskurs i klassisk stil med 4 kurskvelder på Budor skistadion. 

Vi legger opp til at hver deltaker skal få individuelle tilbakemeldinger og at du som deltaker skal oppleve mestring og aktivitetsglede!

Kurset består av praktiske økter, med en del teori underveis. Det er ikke lagt opp til egne "foredrag" eller lignende. Alle fire gangene vil vi trene, men med teori underveis med forklaring på hva vi jobber med. På kurset går vi igjennom de ulike klassiske teknikkene.

Kurset passer for deg om ønsker bli bedre på langrenn, få større glede og utbytte av å gå på ski. Kurset passer også fint som aktivitet for variasjon i treningen for de som også løper, sykler eller driver andre former for aktivitet. Mange har stor glede av å bedre og justere litt på teknikken for å få enda bedre aktivitetsopplevelser, ofte er det små endringer som skal til.

Kurset er tre kvelder, pluss en søndag formiddag hvor det er fokus på gå en lengre tur!

Inkludert i kurset får du også grunnkurs i glide og feste. Dette vil være Lør 5. feb  kl 11 -12.30/13.00 med forbehold om nok som ønsker å delta!


Pris 1000 kr for 4 ganger + smørekurs!!

Påmelding her innlandet.bedriftsidretten.no 

På kurset er vi så heldig og samarbeide med instruktør Monica Cae. Hun har lang erfaring fra å være aktiv utøver i langrenn selv. Er utdannet trenerinstruktør langrenn Trener 1 fra høyskolen i tillegg til kurslærerutdanning i skiforbundet. Hun er fysioterapeut av yrke, har holdt flere skiteknikkurs og er erfaren skitrener!

Så her får du masse god hjelp til å bli en beder skiløper!

Utstyr:
Alle deltakere stiller med ferdigsmurte ski / felleski og staver.
Klær etter vær og ta gjerne med egen drikke.

Torsdag 3. februar 2022, kl. 19:30-2100

Tirsdag 8. februar 2022, kl. 19:30-21:00

Tirsdag 15. februar 2022, kl. 19:30-21:00

Søndag 20. februar 2022  kl 11.00-1230-1300


* Kurset gjennomføres med forbehold om nok deltakere. 


Spørsmål sendes til: Karoline.bogen@bedriftsidretten.no